Вирішення проблеми заміни друкуючої голови для власників DTG UV принтерів

Друкуюча голова принтера є розхідним елементом який може вийти з ладу як через великий ресурс так і через невірну експлуатацію.
Але від тепер це не проблема, ми знайшли рішення і представляємо його вам нижче.
Image

Що таке адаптер

Трішки інформації та пояснення

Чому?

За замовчанням Epson L1800 працює на голові F17, яку зняли з вільного продажу, що спричинило її дефіцитність і як наслідок здорожчання.

Image
Image
Image

Ми знайшли рішення

Шляхом тестувань ми знайшли рішення, а саме розробили конвертер який дозволяє встановити голову нової серії (F18) на будь-який принтер, що за замовчанням працював на F17 з повною сумісністю.

Зверніть увагу

Нижче ви бачите фото вірного підключення адаптера. Шлейви встановлюються з боку розпаяних пінів, фіксуються та підгинаються.

Image
Image

Доцільність і вартість

Перейдемо до характеристик:
- нова голова в 2-3 рази дешевша
- нову голову можна офіційно купити в дилера Epson
- приріст швидкості друку
- легкість встановлення

ВАЖЛИВО

Всі адаптери перед відправкою перевіряються на фізичному принтері ми гарантуємо їхню справність та повну працездатність.

Однак, невірна інсталяція, потрапляння чорнила на контакти, підєднання до несправних чи пошкоджених шлейфів, головних плат чи друкуючих голівок може вивести з ладу як сам адаптер так і принтер.

Ми не несемо відповідальність за будь-які пошкодження викликані чи повязані із невірним встановленням чи використанням у звязці із пошкодженим обладаннням та його складовими.

Всі процедури ви проводите з власною відповідальністю.

Адаптер друкуючої голівки Epson

UAH2700
  • Адаптер та комплект FFC шлейфів для підключення

Адаптер друкуючої голівки Epson та голівка F18

UAH7800
  • Адаптер та комплект FFC шлейфів для підключення
  • Офіційна друкуюча голівка

ПАМЯТКА КОРИСТУВАЧА

Важлива інформація, -просимо ознайомитись для уникненн непорозумінь та спірних ситуацій.
При правильній експлуатації принтера прямого друку, а саме дотримання всіх пунктів інструкції та сервісних рекомендацій обладнання, пробем чи несправностуй під час користуванння не виникає.
Однак, кожен окремий випадок виявлених несправностей розглядається менеджером з обслуговування, після чого надається онлайн-консультація за необхідності з відео інструктажем.
У разі встановлення факту необхідності проведення гарантійного ремонту менеджером з обслуговування обладнання відправляється за рахунок Виконавця та протягом 14 днів здійснюється усунення несправностей.
У разі якщо під час проведення діагностики виявляється, що несправність викликано неправильною експлуатацією або недотриманням рекомендацій з обслуговування, такий випадок визнається не гарантійним, виконавець виставляє рахунок з ремонту обладнання після оплати якого проводяться ремонтні роботи даного обладнання та надсилання замовнику за його рахунок.
 
Щоб уникнути пошкодження обладнання та виведення його з експлуатації, просимо звернути вашу увагу на наступне:
 
  1. при отриманні обладнання у відділенні служби доставки необхідно провести його повний огляд щодо механічних ушкоджень. У разі виявлення таких негайно повідомити виконавця та надіслати фото та відео фіксацію пошкоджень.
  2. після встановлення обладнання перед запуском необхідно демонтувати всі фіксуючі елементи та дотримуватися інструкцій із запуску та підключення.
  3. якщо принтер транспортується з чорнилом (обговорюється окремо) не допускати простий на відділенні понад одну добу
  4. Принтер прямого друку необхідно консервувати кожен день після завершення роботи відповідно до відео інструкції, інакше виникнуть поверхневі висихання дюз друкуючої голови принтера і надалі повне висихання з пошкодженням мембран друкуючої голови, що в свою чергу призведе до необхідності заміни останньої.
  5. для тривалого простою обладнання (більше 7 днів) необхідно провести сервісне промивання друкуючої голови принтера.
 
У разі діагностування будь-якого з вищевказаних пунктів згідно з умовами договору ремонт обладнання проводиться за рахунок Замовника в повному обсязі, в тому числі закупівля комплектуючих запчастин (при необхідності) та його доставка в обидві сторони.
Також існує можливість самостійного усунення несправності обладнання, викликаних недотриманням вищезгаданих пунктів.
У такому випадку Користувач за допомогою онлайн консультації менеджера з обслуговування та наданих відео інструкцій проводить ремонтні роботи самостійно. Відповідальність за пошкодження обладнання під час проведення робіт несе Замовник онлайн консультації.
Супровід та первинне навчання є безкоштовними та надаються протягом гарантійного терміну.
 
У разі сумнівів у можливості успішного самостійного проведення ремонтних робіт рекомендуємо відправити обладнання на діагностику та подальший ремонт Виконавцю. Оплату за доставку обладнання в такому випадку здійснює Замовник, якщо ж буде виявлено, що даний випадок є гарантійним, вартість доставки буде компенсована Виконавцем.

Хороший помічник в будь-якій справі -це якісне і надійне обладнання, -синонім EasyBusyCNC